Pomoc zdalna
Natychmiastowa pomoc: TeamViewer QuickSupport
To niewielki moduł klienta zoptymalizowany do świadczenia natychmiastowej pomocy technicznej. Nie wymaga instalacji ani uprawnień administratora. Wystarczy go pobrać i dwukrotnie kliknąć, a potem podać pracownikowi pomocy technicznej posiadany identyfikator i hasło.
Natychmiastowa pomoc: TeamViewer QuickSupport
To niewielki moduł klienta zoptymalizowany do świadczenia natychmiastowej pomocy technicznej. Nie wymaga instalacji ani uprawnień administratora. Wystarczy go pobrać i dwukrotnie kliknąć, a potem podać pracownikowi pomocy technicznej posiadany identyfikator i hasło.
Czy to jest bezpieczne? TAK!
Szyfrowanie
TeamViewer korzysta z szyfrowania przez wymianę klucza prywatnego/publicznego RSA i 256-bitowego szyfrowania sesji AES. Ta technologia bazuje na tych samych standardach, co protokoły https/SSL, a według dzisiejszych standardów jest uważana za całkowicie bezpieczną. Wymiana klucza gwarantuje ponadto pełną ochronę danych na całej trasie. Oznacza to, że nawet nasze serwery trasujące nie są w stanie odczytać strumienia danych.
Ochrona dostępu
Oprócz identyfikatora partnera TeamViewer generuje hasło sesji zmieniane przy każdym uruchomieniu programu i stanowiące dodatkowe zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem do systemu zdalnego.
Funkcje, w których bezpieczeństwo odgrywa istotną rolę, np. przesyłanie plików, wymagają dodatkowego, ręcznego potwierdzenia ze strony partnera zdalnego. Nie ma też możliwości sterowania komputerem w sposób niewidoczny. W celu ochrony danych osoba obsługująca komputer zdalny musi mieć możliwość wykrycia dostępu osób trzecich do urządzenia.